Elifyor Tekrar test yaptirmadik ama 20 gun kimseyle görüsmedik zaten sadece ailelerimizi göruyoduk Kayinvalidem den bulasti hastalik sadece karantinamiz bitince hastaneye gidip cigerlerime baktirdim agir atlattim cünkü sizde bekleyin bence cok bunalmistik bazen arabayla cikip dolasiyoduk kizimda rahat uyuyodu ama kimseyle görüsmedik 3 hafta karantina bittikten sora