Covid testimiz pozitif çıkmıştı malesef. Çok şükür atlattık. Karantinamız da dün bitti arkadaşlar size sorum şu. Karantina bittikten sonra neler yaptınız mesela hemen birileriyle görüştünüz mü yoksa bir kaç gün daha beklediniz mi. Mesela ben annemleri özledim ama yine de hemen görüşmeyim kimseyle bir kaç gün daha bekleyim diyorum. Kimseden kastım da sadece anne babalar yani zaten onun haricinde başka kimseyle görüşmüyoruz. Bu durumu atlatmış olan arkadaşlarım sizler neler yaptınız her konuda 😊