Merveges Zahidmom herkeste bir olmuyor iste ama şuan hiç sezeryan olmamış gibiyim o an hiç geçmeyecek gibi gelirdi ama her geçen gün birazdaha geciyor
Busraata Zahidmom gecesinde geziyordum ben hastanede oglumla da ilgilendim hep kucagimdaydi,bir tek ayaga kalkarken dikişe baskı yaptigi için ağrım oluyordu 5-6gunde toparlandım bel ve baş ağrısı çektim 20gün 4ay 8gunluk oğlum
Zahidmom Busraata bende gecesinde kalktım gezdim oğlumla ilgilendim ama eve geçince ağrılarım oldu yataktan tek kalkamıyodum şuan 10 günlüğüz tek başıma yapabiliyorum her şeyi ama yine hareket ederken hafif ağrılar oluyor
Busraata Zahidmom o kadar olcak canm sonuçta bi can çıkardın içinden dikişlerin var olsun o kadar toparlanirsin