Zahidmom ben ilk ayağa kalkarken çok fazla zorlandım hatta anneme ben kalkamayacak burda diye ağladım çok canım acımıştı 15 güne kadar kendim yataktan kalkıp oturup yatamıyordum Allah’tan eşim izinliydi o hep yatırıp kaldırdı bu yüzden ikinci çocuğu duusnemiyorum bile ama ben amelyat agrisi dikiş ağrısı çekmedim hiç 3 ay 18 gün oldu 20 ekimde doğum yaptım Allah herkesin yardımcısı olsun gerçekten bende o zorladı yürümek zulümdu valla bazıları daha çabuk yürüyor ben çok zorlamıştım valla bünye meselesi sanirim