Ela123 benmki 2,5 aylık oldu ben 3 saate bile cok şaşırırdım uyandırmam mı gerek dıye 40 ına kadar 2 saatte bır emzrdm diye. Hocanın söylediği aynen şu “ kilo alımı iyi olan sağlığı yerınde olan bebeklermizi uyandırmıyoruz artık aç olunca kendılerı kalkacaktır isterse 5-6 saat uyusun ellemeyin büyümesi için uyku da gerek 👍🏻“