Mavikelebekkkkkkk bebegim 4 aylik doğduğundan beri reflumuz var 2.5 aylıktan beri de salyamiz var eldiven 1 ay arada bir taktim 1 ayı geckindir ellerini kesfetti yüzünde cizilmedik yer kalmadı ama şimdi herşey yapıyor salya gayet normal bırakın gözünü de Cizse sıkıntı yok derinse çizikleri yüzüne hafif krem sürün şimdi sadece burnunun etrafını çiziyor düzenli tırnak kesmeme rağmen olsun kavraması tanıması önemli uyku arkadaşı soranlar 3.5 aylıktan sonra düzenli gece uykusunda yanına koyun alışıyor zaten battaniye şeklinde yaptırdım ben parmaklarını aradan geçirerek kavrıyor sarılıp uyuyor tabi ayakta sallamaya devam 🥴🥴