Ogretmen34 5 aydan bildiriyorum mecbur kundakliyoruz çünkü sürekli iki eliyle gozlerini kasıyor uyuyamiyor uyusa bile 10 dk sonra yine elleriyle kendini uyandırıp kalkıyor ve geri yatmıyor bizde de durum vahim
MomofGok Cnksncnsu bizde 4 ay 20 günlüğüz geçen ay bırakalım artık dedim ve sizin yaşadıklarınızı yaşadık. Aslında buna bebeklerimiz karar veriyor bence artık onlarda bir yerde sıkılıp istemeyecekler bir anda bırakacağız.
ikiPrensesAnnesi20 Cnksncnsu hmm ins uyur çanim ellerini tut öyle uyut canım sonra bataniyesini üstüne ört öyle çıkaramaz ben öyle yaptım cnm
1ipekgibi- Smryna aynen öyle elini çıkarıyor gözünü kaşıyor emziği çıkarıyor ve sonuç uyanma şimdi diyorum keşke baştan yapmasaydım
Cansuuuuu13820 Cnksncnsu sese çok duyarlı aynı benimkisi gibi çok dikkat ediyorum ama benimkisi alıştı ellerini açınca bisey yapmıyor artik 6 aylığız
muhendisanne1 Cnksncnsu bizde 3 ay 18 günlüğüz , ben buldum çaresini 😅 uyuturken kundaklamıyorum kolları rahat uyutuyorum ellerinden tutarak, uykuya dalınca da kundaklıyorum