Nltka Cnksncnsu 40 ına kadar kundakladım ama kundaklarken bana daraltı geliyordu çocuk napsın dedim . Bir süre uyandırdı kendini ama sonda geçti uyandırmadı
Cnksncnsu Nltka bende doğduğundan 40ına kadar kundaklamadım sonra alıştırttılar şimdi de ben çekiyorum 🙄
OncedenGurme Cnksncnsu ben 3-4 kere kundak yapmışımdır uyuyamadığı zamanlar. Ama elini gözüne sokma durumunu çok yaşıyoruz. Hatta göz bebeğini bile çizdi 😢 6 aylık oldu, hâlâ eldiven kullanıyoruz uyurken 🤦🏻♀️
otose_san Cnksncnsu kuzenim oğlu kundakta durmadığı ve yüzüne dokunup kendini uyandırdığı için takımların ceketlerini kıyafetin beline iple kolu 90 derece kadar kalkacak şekilde diktiğini söylemişti. bilmiyorum işinize yarar mı
bossbabysmom Cnksncnsu yarm kundak yapiyordum.cunku uyumuyordu hep kendni uyandiriylrdu elleryle.. bendr bir ara cok dert ettm ay bi hic brakmayack falan diye ama kaynanam isteynce brakar merk etme dedi gerckten oyle oldu 1 yasna girdigi an brakti
ikiPrensesAnnesi20 Cnksncnsu valla kundaksiz daha iyi bizmki kundaksiz daha rahat yatıyor sen iki üç gün kundak yapma daha iyi
ikiPrensesAnnesi20 Cnksncnsu hmm ins uyur çanim ellerini tut öyle uyut canım sonra bataniyesini üstüne ört öyle çıkaramaz ben öyle yaptım cnm
Smryna 1ipekgibi- 9 aydan bildiriyorum bende 😖 Kundak sadece gündüz elinin birini tutarak uyuyor elini açtığımızda gözunu kasiyip emziği çıkarıyor ne yapcaz böyle ☹
1ipekgibi- Smryna aynen öyle elini çıkarıyor gözünü kaşıyor emziği çıkarıyor ve sonuç uyanma şimdi diyorum keşke baştan yapmasaydım
mnnakanne Cnksncnsu bende o zamanlar çok denedim ama uyandırdı sürekli kendini bide küçük anne yanı beşikte yatıyodu elini ayagını vuruyodu oazartesi 7. Ayımız bitecek 2 hafta oldu kendi odasına ve kundaksız yatmaya sabret 🥰