Minikpasam00 Belinaysmom belim ağrıyor yüzüstü yatınca sanki belime Bi baskı oluyor gibi oluyor. Eskisi gibi rahat yatamıyorum malesef
Ulkugokturk51 Belinaysmom sezeryandan 1 hafta sonra yatmaya başladım çünkü çok özlemiştim öyle yatmayı ☺️☺️
Busraata Belinaysmom 1ay sonra yüzüstü uyumaya başladım ilk çok korkarak yatmıştım o kadar özlemişimki 😁
Engineer_mommy aybars97 al benden de o kadar. Zaten özlemişim 9 ay 😂 hiç acımadım valla bir haftaya yattım yüz üstü