Belinaysmom Sezaryenla doğum yapıp yüz üstü uyuyabilen varmı? 4 ay oldu halen yüz üstü yatamıyorum. 🤦♀️
Zkyasf Belinaysmom benm 7 ay oldu ben hala yatamiyorm yani yatabilirimde su dolu balon uzernde gbi hissediyorum kendimi yatamiyorm gobek hala sis malesef😒
Hohomoromu Belinaysmom toparlandık tan sonra ilk isim yüz üstü uyumak oldu 😅 4 aydır nasıl uyumazsin sen mi tedirgin oluyorsn bir şey olacak korkusu falan mı var dikislere
cileklikahve94 Belinaysmom hamileyken en çok yüzüstü uyumayı özlüyordum doğum yapalı 2.5 ay oldu ben bayadır yüzüstü yatıyorum geceleri
Engineer_mommy aybars97 al benden de o kadar. Zaten özlemişim 9 ay 😂 hiç acımadım valla bir haftaya yattım yüz üstü
tospikinannesiii Belinaysmom hamilelikte en çok özlediğim şeydi yüzü üstü yatmak. 😄 İlk hafta dolunca yatmıştim.
Yazmakyokk Yatağa gömüyorum kendimi yüzüstü deli misin insan nasıl yatamaz bütün hamilelik boyunca bunun hayalini kurdum 😄
Morfrenk Yüzüstü yatıyorum ama uyanınca kitlenmiş oluyorum. Spinal yapılan yerden ellerime ayaklarıma kadar keskin bir ağrıyla uyanıyorum 10 dk kalkamıyorum
prensinveannesininguncesi Belinaysmom 1. Haftadan sonra uyumaya başladım bence sizin ki normal değil doktorunuzla görüşün
Deletedmom299 Belinaysmom vallahi oğlum geçen hafta 1 yaşına girdi. Ben yüz üstü uyumaya yeni başladım oda çok nadir ya hala yatamıyorum
Hamzaa1 Belinaysmom neden yatamıyor sunuz ? Agriniz mi var . Ben 3 bucuk aylikken baslamistim. Simdi 7 ay oldu dogum yapalı baya iyiyim. Eger agri aci oluyorsa yatmayin . Herkrsin iyileşme süreci bünyesine göre uzayıp kısalabilir. Gecmis olsun.
AyazMerve Belinaysmom Ben de 2 ay oldu yatamıyorum😭 Normalde başka türlü uyuyamazdım. Hey gidi hey 😂😂
omerinannesi16 Belinaysmom Çok tuhaf bir histi ilk yan yatmaya başlayınca:) karnima bisey olur mu diye diye. Ikinci ayin sonu ucuncu galiba yuz ustu yatmaya başladım :)