ulkuu_zehraa Telefonlar asiri pahali, gereksiz pahali. Ben de yakin zamanda degistirdim. Normalde Xiaomi kullaniyordum ve yine Xiaomi almak istiyordum. Fakat fiyatlari gorunce cus dedim. Guya fiyat/performans markasi diye aliyorduk. Biraz arastirdim. OnePlus 8 aldim. Ha yine cok cok pahali bence bir telefona gore. Ama o parayi her turlu verecegimi anlayinca, en azindan performansi iyi, fiyati da nispeten daha makul bir sey almak istedim. Cok memnunum.