Hunili ulkuu_zehraa başlığı görünce para varsa 12 pro max dedim içimden ama yazıyı okuyunca üzüldüm. 🙈
Shira2 Mom780 apple üc kagitci. Daha onlarla görülecek hesabim var. Dükkanlarin acilmasini bekliyorum.. software update yapildigindan beri telefonun pili dayanmiyor, sürekli sarjda.. güya yaptirdim yeni pil ama hala sorun ayni..
H12345 Arafinannesi ben bunu almayı düşünüyorum videoları resimleri nasıl acaba mağazada ışıklardan güzel duruyor ama ev ortamında nasıl merak ediyorum canım
Arafinannesi H12345 canım çok iyi çok düşük ışıklı ortamda bile çok iyi performans sergiliyor ama ön kamerası bi harikaaa pişman olmazsın inşAllah..
Fatime1232 damlahira ben iphone 7 plus kullanıyorum kamerası için ama eşimde oppo kullanıyor güzel çekiyor
Yenievliiiiii ulkuu_zehraa h Huaweii mate 20 late kullanıyorum. Tek kelimeyle harika.tereddütsüz.1 senedir kasma bile yapmadı asla. Binlerce resim var
Elifumay ulkuu_zehraa xmomi tam doğru yazmamış olabilirim yazılışını 🤣 cam kullanımı çok yazılımı çok iyi bence
bloggeranne ulkuu_zehraa Huawei P30 lite kamerası çok güzel ben ve eşim severek kullanıyoruz mükemmel çekim yapıyo
Derya_Ata ulkuu_zehraa Xiaomi not 10 geçen sene eşim almıştı bana bı almasaydin dedim şuan iyi ki almış diyorum çünkü prof Makina gibi kamerası var☺️ ekranı da büyük güzel ☺️
H12345 Arafinannesi yanlış anlama canım eve evde çektiğin bir çiçek bir böcek resmi atar misin baksam aşırı kararsızım. Bu telefon için YouTube de hep kotulemisler yetersiz ışıkta kötü video su bulanık diye