Sinkus Ben de enfeksiyon kapmışım enfeksiyon pldugu için doğumdan bi hafta sonra 10 gün hastanede yattım. Tekrar dikildi tekrar açıldı o da. Sonra acile gittim orda da diktiler. Şimdi baktım yeniden atmış dikişler açılma var. Ne yapcam çok korkuyorum
arkeologolcam Arzuuarzu valla canım ben doğum yapalı 5ay oldu 18.gün dikişlerim düştü bir daha da ne ağrı ne sızı oldu enfeksiyom olabilir birde ayağını sıcak tut ben kışın çorapsız ve terliksiz asla dolaşmam daha yeni sayılır doğumun dikkatli ol bol bol su iç doktora da görün bence
Hifaninannesii Arzuuarzu benimde öyle oluyordu canım şuan doğumumun üzerinden 5 buçuk ay geçti zamanla düzeliyor ama adet zamanları orda bir hafif ağrı oluyor