Arkadaslar ben 3 bucuk ay once normal dogum yaptim dikislerim vardi ve simdi zonklar gibi mi desem nasil anlatsam bilmiyorum cok agriyor komple vajina yani idrar yaparken agriyor zorlanirsam agriyor normal mi acaba ailemden uzak yasadigim icin bebekle kontrole gidemedim yasayan var mi 😢