Merveh Kizlar kizlar cok buyuk bir derdim var kafam cok karisik koltuk takimim mint yesili berjerler gri fon perdeyi yeşil yapsam herkes çok boğar diyor yastıkların ciceklerinde kirmizi ve bordo var lütfen fikir verin
Deletedmom62626 Merveh üstte kalsın fon perde sevmiyorum karisikta sevmiyorum sade olması taraftarıyım
Goodmom Merveh yarı gri yarı mint yeşili birleştirilip fon yapılabiliyor yada sadece gri yapmanız da daha hoş durur bence
sherlock_mom Merveh yanlış anlamazsınız eğer kullanmazsanız daha iyi olur sanki koltuklarınız renkli zaten
Merveh Deletedmom62626 ben de karışık sevmiyorum sade seviyorum ondan kararsız kaldım fon perdeyi neden sevmiyorsunuz
Deletedmom62626 Merveh gereksiz geliyor bana yeni aldım bende perdeleri salonun altına düz saten krem tonlarinda üstteki kırık beyaz çok hoş oldu oturma odası yine sade tercih meselesi işte koltuklarim sütlü kahve gibi küçük kırlentler yesil sadece bu uyumu çok sevdim diğer herşeyim beyaz siyah
Merveh sherlock_mom yok anlamam ne kullanayim sizce fikir istiyorum zaten çok kararsizim cidden çok sağ olun fikrinizi söylüyorsunuz
sherlock_mom Merveh bence tülün içine stor sade şık duruyor, kendi evimde de vardı her gördüğümde tepem atıodu çıkardım sade halı daha çok hoşuma gitti 😊
sherlock_mom Merveh birde eviniz müsaitse resim atabilirmisiniz daha kolay karar veririz belki renkler çok karışık durmuyordur
Munevverce Gri olsun bence benim oturma odam bu şekilde metalik gri kullandim herkes bayiliyir yada artik.tul fonlar var yarısı gri yarisi mont yeşili harika olur
Sevsev33 Bende bu konuda muzdarıbım bende yeni salon takımı aldım lacivert büyükler tekliler açık gri halım gri siz bana ne önerirsiniz
Deletedmom62626 Merveh normal güneşlik canım sade düz üzerine de tül bu kadar o kadar teferruat ne gerek var herşeyin sade olan en güzeli dir gözümü yoruyor sizin dedikleriniz