Dilos01 Kizcemm_20 11 gün gecikti benim de 3 test aldım negatif çıkmıştı ertesi gün oldum tabi su an biteli 1 hsfta oldu 😃
Mom28 Kizcemm_20 x😂😂Yazık yazık o test parasıyla ekmek alınır kız 😂😂😂Bir Dr git ama baktır 11 gün az değil illaki bir sebebi var
Mom0363 Kizcemm_20 Ya yerim, çok güldüm 😂😂 Bu gerçekle bir an önce yüzleşmen gerek. ⚠️ Keşke böyle kaçarak, görmezden gelerek, tüm sorunlarımızdan kurtulabilsek 😂
Kizcemm_20 hunilimomm sütün kesildikten sonra 2 ay düzenli olup şimdi 11 gün gecikince acaba diyorum yani
hunilimomm Kizcemm_20 havadan ilaç kullandıysan o da olur stres de etkiliyor benim de 10 gün gecikmişti ama o zaman ilaç kullanmıştım ben
Mom28 Kizcemm_20 Bilmiyorsun ki cnm gidip bakman lazım kist oluşur adette düşüyor bazende ilaç gerekebiliyor
Bulik Bugün tam 16 gün oldu perşembe kan testi verdim spiral olduğu halde şükür negatif ama hala korkuyorum
Gokcemsii En son 19 aralıkta adet oldum bi tane bile test yapmadım 😂 ha geldi ha gelicek diye bekliyorum valla 11 güne 4 test iyiymiş 😂