esraeylul34 ya çok cadı kızım var inanılmaz komik bi kız oldu 😂 birlikte büyüdükçe baya iyi oldu evet çok hareketliler ama olsun ayakta duruyo ama adım atmaya henüz başlamadı 2 diş çıkardı ve sadece anneeeiiii diyo bütün komutları anlıyo nerdeyse. Özellikle hayırı vs vs işte ama bian önce yürüsün istiyorum mesela senin bebeğin ayakta mı durdu yoksa direk mi yürümeye başladı