Çarşamba 1 yaşa giricek valla yürüyoruz 6 dişimiz var .Akşam uykusu kötü 1 den önce uyumuyor.İştahsız zorla yediriyoruz isim söyleyip peşine gel diyor 😊 anne,baba,dede,Azra,anneanne,alkış diyor.Bay bay ,öpücük,abo abo😀 babasının sözü başına yapıyor burnunu göster dediğimizde gösteriyor motor gelişimi gayet iyi ama akşam uykusu kötü geç yatıyor kafayı yiyecem iştahsızda