Severa Naciye35 bebekler yıkandığı ıcın yada duş aldığı zaman hasta olmazmaz yanlış bılgı ama hasta bebek fazla duşta kalmaması gerekıyor
Eylulum1 Dstan hergün yaptırırdım banyo yapan bebek daha iyi gelişir hemse vücudu yenilenir elinizde banyo duşunda yıkamaya alıştırın beş dkkada yıkarsınız yazık bir hafta bebek mi bekler
Prens_annesii Mom28 aynen canım haklısın yazın iki günde bir hergün olur oda rahatlar ama hem küçücük ve üşür zaten 🥺
Mom28 Prens_annesii Kim lincleyecek cnm neye göre kime göre ? Herkesin Cocuk yetiştirme tarzı farklı biz nasıl saygı duyuyorsak onlarında bize saygı duyması lazım.Ki ben çocuğu 30 ayına getirdim cokkkk şükür 😂
Woody Dstan her akşam Haftada 1 çok az değil mi? Ben rahatsız oluruö haftada 1 duş alsam 😀 Yalnız şampuan haftada 1 olmalı
Zeynepalya_ve_annesi Dstan biz yaz sonuna denk gelmiştik ama hergün yıkanıyorduk …şimdi evin heryerini gezdiği için haftada 3 gün bazen 4 te oluyor bazende kendisi banyoya gidip sesleniyo
Prens_annesii Mom28 kız burası fena aa desen ayıplanıyorsun çok şükür henüz linçlenmedim umrumda da olmazda dediğin gibi herkesin çocuk büyütmesi farklı 🥴😂
Dstan Ayy çok şaşırdım ya ben de korkuyordum bari haftada 2 yaptırıyım bundan sonra üşür falan diye baya tedirgindimm
papatyammmmmm Dstan ben haftada 2 yaptırıyorum çünkü haftada bir yapınca suyu unutuyor 44 günlük. Haftada 2 olunca ağlamıyor 1 olunca ağlıyor 😇
Dstan papatyammmmmm ayyy bu da çok ilginç benimki unutmuyor hatta seviyor çok büyük insan gibi bekliyor ki yıkansın 😃