cylnchngr
oğlum 2,5 aylıkken yaptırdık. Anestezi etkisi geçip fitil etki edene kadar 20 dk falan ağladı o esnada ılık suya oturttuk çişini kolay yapsın diye sonrada bişeyi kalmadı o gece bile çok rahat uyuduk 🙏 4 gün sonra klips çıktı onda da çok ağlamadı öyle. 1. Haftasında iyileşti bizim birşeyimiz kalmadı Tam zamanı yaptırın elini kullanmaya başladıktan sonra çok daha zorlanıyorlar anneler bardak koydurmuyor bebekler rahatsız oluyor doğal olarak