Hiç korkmayın. Anestezi iğnesini vurunca ağladı oğlum, aşı gibi hemen geçti ağlaması. İlk gece ağrı kesici bir jel vermişti doktor onu sürdük iki saatte bir. Ertesi gün ona bile gerek kalmadı. Köpük bardak almanızı tavsiye ederim üstüne kapatmak için. 5. Gün klips çıktı, bir hafta sonra da iyileşti. Oğlum 2 aylıktı sünnet olduğunda. Ne kadar erken o kadar kolay. O yüzden vaz geçmeyin derim.