Ogretmennannee1 sibellllo biz klipli yaptırdik . O çıktıktan sonra kullanmak için verdi derinin iyileşmesi için . Bize şırınga da ilaç verdi onu sıktım
Babylove sibellllo Bende 3 bucuk aylikken yaptırdım ilk uyuşukluğu geçince cok agladi hemen parol şurup verdim ondan sonra daha hic ağlamadı 4 saatte bir verin dedi ilk gun. Cok rahat gecti oyuzden.
sibellllo Arimayaa arkadaşımın tavsiyesi üzerine gittim gitme sebebinde bebeğin yanına ailesini almaları hastaneye bu yüzden yaptırmadım ama doktoru işini bilen bi doktordu kısa sürede sünneti yaptı yaklaşımıda güzeldi olumsuz Bişi yasamadık
Hazallllllll sibellllo canım 1 aylıkken yaptırdım cisi yakıyor o bölgeyi ağlaması ondan sallamayi dene sakinlestir sadece bugün öyle acı vericek emin ol yarına azalmış olucam acil şifalar