Betul34 hayır herkes kullanabiliyor.Sadece diğer mamalarda olmayan probiyotik olduğu için bebeğin bağırsaklarına faydası var,prebiyotik seviyesi de avrupa standartlarına uygun.İçerisinde nişasta yok,o yüzden bebekte gereksiz kilo alımı yapmıyor şişirmiyor.İçerik olarak diğer mamalara göre en temizi,düzgünü.Benim bebeğime 2 aylıktan beri kullanıyoruz,ilk bilmeden evolvia almıştık ama içeriği sebebiyle hem de doktor tavsiyesiyle değiştirdik.Gaz ve kabızlık sorunumuz hiç kalmadı.tabi iyi gelmeyen bebekler de olacaktır bünye meselesi.