Zalimsin HonKiPonKiDoNiNo möllers 3 ay kadar kullanıyor sanırım 250 ml şişe ama easyfishoil her ay alınıyor o yüzden daha pahalıya geliyor 😁 kokusunu beğenip içerse belki devamı da gelir ysni inşallah 🤲😂
Zalimsin Aycabu teşekkür ederim ben de tuttu frutti ve elma arasında kaldım biraz ama sanırım tuttu frutti den daha çok memnun kullananlar
HonKiPonKiDoNiNo Zalimsin Surup ver gitsin :)) en rahat elmaliyi iciyorlarmis doktorumuz oyle demisti, birde bizim biraz alerjilerimiz oldugundan oyle basladik sorunsuz 1 aydir iciyoruz, umarim sizin kizinizda severek icer.
Acemianne_ cerennaslann merhaba kaç aylıkken kullandınız benim bebeğim 22 aylık kullansam mı bi tandan kullanmak da istiyorm ama doğru mu bilmiyorum