Zalimsin bazen bende çok düşünüyorum ya biz mi çok abartıyoruz diye.. Kuzenimin çocukları var köyde büyüyorlar balık falan da yediklerini sanmıyorum. 1 yaşından önce ne demir ne de d vitamini kullandılar hep ne gerek var dediler ben kullan dedikçe sen abartıyorsun dediler şimdi de eminim sizin bu dediklerinizi kullanıyorlardır ama çocuklar turp gibi ya maşallah