canzuu her seferindemi oluyo yoksa cok nadirmi o anda tutun yaomaya devam mi edicek yoksa kalkicakmi yad akucagina al eger durursa korkma kesin okuduklarin epilepsi diyor bende 3 aylik kizim sicriiyo yazdim nette anam anam neler cikti inanki korkudam cocugu izleyip duruyodum sen bak tut yada kucagina al uyandirmaya calis durursa korkma yuz ustu yatirmayi dene bide benimde kizim uyumaya calsiinca kulagin defalatca vurur yada emerken kollari harakt halinde olurdu bana gore korkulacak bisey yok ama baktin devam ediyor surekli oluyor video cek doktora izlet