EftelyaSare evet onu da kendim yaptım biraz uğraştırdı zorladı ama oldu çok şükür 🥰teşekkür ederim. Bu arada şeker hamuru çok çabuk sertleşiyordu şekil verirken acele etmek lazım sertleşince de çok az mikrodalgada ısıttım öyle kullandım. Fazla ısındığı hallerde yapışmaması için nişastayı kullanıyordum ama bu da git gide daha zor şekil almasını sağlıyor. O yüzden şekil vereceğiniz parçayı kesip hemen şeklini verin kalanı streç film arasında bekletin gerektikçe öyle alın ☺️