Selam anneler bilgisi olan var mı kızıma deniz kızlı bi pasta yapmak istiyorum almaya kalktım on kişilik fiyatı 250 TL çok pahalı bunu daha önce yapan varsa evde şeker hamuru nasıl yapılıyor ?Ya da hazır şeker hamuru mu almalıyım?toz gıda boyası mı daha kolay sıvı gıda boyası mı ?evde yapmak daha ucuza gelir mi:) yapabilir miyim deniz kızlı ne dersiniz