ueums ay bayıldım çok güzelmiş 140 TL ye bile varmış çok uygun geldi😍benim kızım da 11 aylık baharda binmesi için almak istiyordum bende bir bakayım. Bu arada normal mağazasından alışveriş yapıyorum babymall in kaliteli ve düzgün bir marka merak etmeyin😊