ilosasel2010 merhaba biz iki günde bir yaptırıyoruz ve akşamları yaptırıyoruz . Uyku öncesi çok iyi oluyor , ilk etapta bizde tedirgin olduk hasta olur mu vs diye. Evinizin derecesi de buna uygun bence iki günde bir akşamları iyi olacaktır bebeğiniz ve sizin için :) uyku düzenimiz yavaş yavaş oluşuyor , gaz sorunumuz var . Bebeğim 2,5 aylık bu arada 🤗