Kac gunde banyo yaptiriyorsunuz anneler ?
uyku düzeniniz nasil ?
biz 3 güne 1 yapiyoruz ama bunu 2 gune ceksem ve aksamlari yaptirsam nasil olur ?
annem aksamlari üşür diyor ama oda sicakligimiz 24-25 derece oluyor genelde uykudan once yaptirmak istiyorum rahat uyusun diye ama cesaret edemedim 😂
uyku duzenine gelince bi duzenimiz yok canimiz ne zman isterse 😂😂