Tugbametee yanı arkadas dedıgınız ınsanda oyle bır kelımeyı anneye nasıl kullanıyor ılgınc ! Daha edeplı sekılde soylemenın yolları var ıken madem ıylık pesınde ıse ! Allahın dedıgı olur bırıncısı ! Ve sorası tıb doktorlarının elınde bılgısı dahılınde olur ! Ama cogu cocuk o sekıl objeler dıkkatını cekthı ıcın bakar ! Kı drlar ole bur tanıyı heöen koyamıyorlar bıle cunku bebeklerın kendıne has hareketlerıdr olabılırr bu . Sız tek bır doktora degıl bır kac doktora gosterın be allaha sıgının ! Hersey bır ımtahan netıcede . Her annenın skımtısı derdı ınanın baska ama teslım olup ınanmak lazım ınssllah sızde uzulmezçyın