Tugbametee arkadaşım hiç kafana takma otizm öyle hemen anlaşılacak birşey değil. Bir öğrencime 4 yaşına kadar otizm teşhisi kondu. Sonrasında olmadığı anlaşıldı. Işığa bakmak ve nesne takibi bunlar çok olağan şeyler. Hatta doktor sorar sizi takip ediyor mu? Göz teması kuruyor mu?
Bunlar ilk 3 ayda yapması gereken şeyler ama yapmasa bile sıkıntı yok.