derodunya Angars biz onuda yapmıyoruz daha o zaman nasıl yatacagız hic fikrim yok yastık döşeyecegiz her tarafa
Eesay derodunya tamamen bebekle alakalı bence. Oğlum 3 ay boyunca gündüz hiç uyumadı neredeyse. Mahvoluyordum. Sonra kendi kendine bir düzen oluşturdu. Ben de ona uydum. Bence her çocuk en iyi düzeni, zamanı gelince kendi oluşturuyor aslında🌸🌸
1melek2020 derodunya beşiğin kenarına sıkıştırıyor um çok hareketli bacaklarıyla itiyor öyle yapınca göğsüne kadar anca acıyor zaten itirme sesine uyanıyorum kendini çarpıp duruyor
1melek2020 derodunya yanımda yatarsa iki yana yastık koyuyorum gündüzleri gece yapmam da o yastıkların altına sıkıştırıyor um battaniyeyi yastıklar az ağır olmalı
MasalMomy derodunya çoğu zaman bende çorap giydirmiyorum ama soğuk havalar için bol sıkmayan bir çorabı var gerekirse onu giydiriyorum. Tulumları lcw ve ebebekten 1,5 tog alıyorum 22 23 derece oluyor ev çünkü