1melek2020 derodunya yanımda yatarsa iki yana yastık koyuyorum gündüzleri gece yapmam da o yastıkların altına sıkıştırıyor um battaniyeyi yastıklar az ağır olmalı
Eesay derodunya uyanmıyor benim oğlum sabaha kadar. Eğer uyanırsa normal kıyafetinden daha kolay açıp temizlemek🌸🌸
SukranAymina112 derodunya torba Uyku tulumu var ben ondan aldım sıcacık tutuyor hiçte usumuyor tavsiye ederim
derodunya SukranAymina112 ay evet onlara baktım şimdi annem fermuarlı almıstı bitane ama değişik yorgan tarzında onu arıyoruz şimdi
Eesay derodunya tamamen bebekle alakalı bence. Oğlum 3 ay boyunca gündüz hiç uyumadı neredeyse. Mahvoluyordum. Sonra kendi kendine bir düzen oluşturdu. Ben de ona uydum. Bence her çocuk en iyi düzeni, zamanı gelince kendi oluşturuyor aslında🌸🌸
derodunya Elis21 biz ağustos sıcagına doğduk bebeyiz diye teri yaşamadık bu yaz bir yasında olacagız bakalım ne bekliyor bizi 😍
Meteninanne derodunya oğlum da ayaklarıyla açıyordu hep üstünü şimdi ayaklarını açıkta bırakarak örtüyorum sorun olmuyor☺
derodunya Angars biz onuda yapmıyoruz daha o zaman nasıl yatacagız hic fikrim yok yastık döşeyecegiz her tarafa
Guzelkiziim derodunya Basindan beri uyku tulumu kullniyorum, kizimda asla ustunu orturmez, h&m lcwaikiki, ebebekden aldim hepsi de guzel