Lalim Edaline öyleyse içim rahatladı bu ay bakalım kaç kilo alacak ona göre bakarım geçen ay 2 saatte bir emiyordu sbu ay 3 saatte bir emmeye başladı ama sadece geceleri gündüzleri 2 saatte bir emiyor yada 1 saat
Tugcealp Lalim ya maşallah hiç öyle bebeğim olmadı çıt sesi çıksa uyanirdi çok zorlandım aç değil demek ki
Lalim Tugcealp öyle gözüküyor ama günü gününü tutmuyor şuan uyumasını sebebi mama gaz ve kabızlık yaptı kaç hafta uyumadı onun acısını çıkartıyor 🤦♀️yoksa böyle değil uyumaz gündüz ve geceleri
Lalim Tugcealp yok similac diye mama kullandım ilk kutu iyi geldi ikinci kutu mahvetti bebeğimi gaz kabızlık ve kusma yaptı kusması aşırı vardı ve sonradan su şeklinde kusmaya başladı şuan bebelac aldım onu deniyorum
Tugcealp Lalim bebelac da gaz yapar ama inşallah sizin bebeğinize yapmaz en iyi mama hipp asla gaz sorunu yaşamazsınız suya koyduğunuz an çözülür
Lalim Tugcealp 4 gündür kullanıyorum bir sıkıntı yaşamadım herr bebekte aynı etkiyi yaratmayabilir kimine iyi gelen diğerine kötü gelebilir