Lalim Merhaba anneler bebeğim 1 ay 15 günlük gündüzleri 2 saatte bir acıkıyor ağlıyor emziriyorum ama geceleri 3 saatte bir uyanıyor doktorlar 2 saatte bir emzirin diyor fakat ben 2 saatte bir uyandıramıyorum yüzünü de silsem üstünde çıkarsam uyanmıyor uyansa 5 dakika emip bırakıyor 3 saatte bir Uyanınca güzel emiyor ne yapsam böyle emzirsem kilodan düşer diye korkuyorum ya da kilo almaz alsa da az alır diye endişe duyuyorum aslında uyandırmakta istemiyorum uykuda bir ihtiyaç ne yapmalıyım
Mavibattaniye Lalim ben de cok sorun yasamistim ancak ayaginin altina hafif vuruyordum ya da omzumda kimildatiyodum ya da agzini hafif acmaya calisiyodum ancak olmuyorsa sagip siringayla verebilirsin ben sagmaktan cok cektim ondan zorluyordum
Myslkya-16 Lalim ben 3 saati geçmedikçe uyandırmak için zorlamıyorum. Gece uykusunu çok bölme taraftarı değilim. Zaten 4 saate yaklaştı mı kendi kendine mızıldanmaya başlıyor. Gündüz çok sık emiyor depoluyor da olabilir gece için. Bir buçuk aylık kızım
Edaline Lalim 3 saatte bir emdirdim ben kızımı hep ilk başlarda ,o da uyanmıyordu 2 saatte bir,ebemize ve kitaplara sordum sorun yok,her hafta kilosunu ölçün ,kilo alıyorsa sorun yok 😉benim kızım şimdi nerdeyse 3 aylık 😊
Lalim Mavibattaniye bende gece sağıyorum ama gene de uyanmıyor zor oluyor ayagına vurmayı da denedim sırtını da sıvazladım aynı uyanmıyor 🤦♀️🤣
RabiaAlptekin Lalim sizinkiler masallah uykucu benimki 2 saatte 1 saatte yarımsaatte uyanıyor simdi yeni yatirdim daha
Lalim RabiaAlptekin normal de benimki de 2 saatte bir veya 1.5 saatte kalkardı ama mama da kullanıyorduk o kabız ve gaz yaptı uyku uyuyamadı mamayı değiştirdik şimdi sanırım onun acısını çıkartıyor bebeğim anlamadım
Lalim Myslkya-16 bende bölmek istemiyorum gündüz emiyor baya çünkü kilodan düşer diye endişe duyuyorum yoksa uyudun benim için daha iyi sizin brbeginizin kiloydu ne kadar benimkinin tamam 1 aylıkken 3650 Di şuan ne kadar bilmiyorum
RabiaAlptekin Lalim benimki yeni uyandı gazını çıkarıyoruz şuan uc gündür mizmiz kolik birde gaz damlası kullan hangisi ise yarıyorsa mamanın içine caviscon var çocuklar icin doktoruna danış onay verirse mamanın icine koy
Myslkya-16 Lalim 3200 doğdu 3800 şuan. Kilo alımına normal ama alt sınırda demişti doktor. İkinci ay kontrolünde bakıcaz bakalım süt yetmiyor olabilir tabi. Ama bence yetiyor gece bir iki kere uyanmak yeterli
Lalim RabiaAlptekin Rabbim şifa versin kolik daha da zor bebekler perişan oluyor gaz damlası kullanıyorum ama fayda görmedim dediğinizi doktora danışacagım 🌸
RabiaAlptekin Lalim amin hepimize bazen çocuğuma faydam olmuyor diye ağlıyorum izin vermiyor çünkü bazen yardımcı olayım gazını çıkartayım bazen gegiriyor bazen Geğirmiyor simdi de gegirtmeye çalıştım yok resmen yemin etmis gibi gegirmemeye sen doktora ara sor şimdi numarası varsa vakit kaybetme hiç
Lalim RabiaAlptekin benimki şuanlık iyi mama yapıyordu değiştirdik iyi geldi çok şükür bir sıkıntı çıkmazsa tabi bu arada sen masaj falan yapıyor musun kimyon çayı dene biliyor musun bilmiyorum yada zeytin yağı içir ben gaz ve kabız oldugu dönemde yaptım fayda görmüştüm seninkinden işe yarar mı bilmiyorum ama bir umut işte çaresizlik zor gerçekten
RabiaAlptekin Lalim kimyon midemi bulandırıyor masaj yapıyorum bnde esimde rezene vs içiyorum işte biogaia var onu kullanıyorum
Lalim RabiaAlptekin bebeğe de icirebilirsin 2 çay kaşığı İbrahim saraçoğlunun tarifi var youtube bakın orda var iyi gelir belki ben denedim bebeğime sizde Bi araştırın isterseniz
Lalim Myslkya-16 bende yetiyor sanıyordum ama yetmiyormuş sürekli ağlıyordu uyanıyordu sürekli emzirdiğim için kilo alımı iyiydi yani memeden hiç bırakmıyorum yemek dahi yiyemiyordum o sebepten kilo alımı iyiydi
Lalim Edaline öyleyse içim rahatladı bu ay bakalım kaç kilo alacak ona göre bakarım geçen ay 2 saatte bir emiyordu sbu ay 3 saatte bir emmeye başladı ama sadece geceleri gündüzleri 2 saatte bir emiyor yada 1 saat