-TubAsel- kızım 13 aylık hala beraber yatıyoruz size tavsiyem yatağınızı duvara yapıştırın. Ben öyyle yaptım duvara yapıştırdom soğuk olmasın diede minderleri koydum diğer boş tarafa brn ystıyorum zaten ayak ucumızada babamız yatar o olmadığında da yüksek yastık üstüne yorgan koyuyorum dağ gibi bişi oluyor😅 ama benim kızkm gece uyurken her 10sn de bir pozisyon değiştirip hırçın yatar o yüzden. Birde alışıyorsun hık dese uyanıyorsun. Biraz uykusuz bırakıyor benimki ama alıştık ayrı yatamam heralde rvlenene kadsr beraber yatıcam galiba 😅