-TubAsel- kızım 18 aylık ve 4. ayından beri bizimle beraber yatıyor. Biz karyolasının bir taraftaki korumalığını çıkarttık ve yatağımızla birleştirdik. Dönse de yatağına doğru gitmiş oluyor yani.
Yastık pek fayda etmez, düşebilir Allah korusun. Yatak bariyerleri var ondan alırsanız üçünüz birlikte yatarsınız bence. Siz bebeğinizi yanınıza alırsınız ve yatağın o tarafına da bariyeri takarsınız, eşiniz de yanınıza gelir :)