alkilic hicbir sey olmamis, ikiniz de korkmussunuz ama bebeginize bir sey olmamis, kendinizi cezalandirmayin.
o sizin evladiniz, zaten bunu gormus olsaydiniz o saniye bile bile yalniz birakmazdiniz. insanlik hali. ortada surprizler oldugu icin adı ‘kaza’ zaten. vicdan azabina gerek yok, daha cok düşecekler. insallah hep boyle sorunsuz sonuclanir her kaza. zaten elinden geldigince dikkat ediyorsun, o zaman da ediyordun, oldu bi kaza.