alkilic Allahın izniyle yavrunuza hiçbir şey olmaz. İki hafta kadar önce benim de kızım düştü. Hem de benim yanımda ve gözümün önünde. Üstelik beşiğinin içindeydi ve ayağa kalkamıyordu. Ama olacağa çare bulunmuyor. Zaten doktora gitmişsiniz, tedbirinizi de alın. Gözlemleyin. Bir sorun çıkmayacaktır. 💐