serebro alkilic birşey olmaz içinizi ferah tutun. Kaç saat oldu bilemiyorum ama belli ederdi kendini şimdiye kadar doktor da normal demiş
alkilic Almira76 dirseğinden güç alıp kalkmaya çalışıyor çoğu zaman bu yüzden o kdar da temkinli bırakmıştım koltuğa nasıl olduğunu zaten anlasam aklım hala almıyor
alkilic Mom28 teşekkür ederim bebek arabası puset vs. zaten dışarı çıkmadığım için kullanmıyorum ama kullandığım zaman 2 katı dikkatli olacağım
Mom0909 alkilic sakin olun korkmayın benim bebegim de 3 aylıkken yatagına yatıyordu uyuyordu bende mutfaga gittim bi ses geldi aa uyandı diye içeri bi girdim yerde ters dönmüş yatıyordu dönmeyen cocuk yerde bide ters yatıyordu o an ömrümden gitti kalbim durdu resmen korkudan bişey oldu diye bende kostum hemen kaldırdım aglamaya basladım oda korktu benden dolayı aglıyo gibi oldu sustu sonra normaldi hemen eşimi aradım calıstıgı yerde doktorlar var hemen onlar beni rahatlattı sorular sormuslardı hasta ye gittik aynı sekilde sıkıntı cıkmadı röntgen falan cekmedi ler bi 24 saat takip edin dediler uyanınca sabır bakma falan olursa uzun süren uyusukluk falan getirin dedilerdi zaten düştüğünde kusma falan yoksa korkulcak bişey oluyomus cok geçmiş olsun suçlamayın cok sakın kendınızıde
alkilic Mom0909 benimkide öyle sanırım benim korkuma daha çok korkup ağladı fazla panik yaptım doğal olarak oda zor sakinleşti zaten olduğu gibi annenin psikolojisini alıyor bebek o an belki sakin kalsam bu kadar ağlamazdı bilmyorum ama sakin kalmak da ne mümkün. Rabbim korusun bütün bebekleri
Mom089 Karagoz tam olarak nasıl girdiniz sinir krizine Ne yaptınız mesela saçınızı başınızı vs mi yoldunuz postu okuyunca 🤦 Ağlama krizi 😏 hmmm 🤔 Ve ŞİMDİLİK diyecekleriniz bu Birde üstüne gitmek istemediğiniz haliniz bu 🙄 İlginç
Analist alkilic 2 hafta önce bebek arabasından düştük. Tabii hemen doktora. Doktor hiçbir şey yapmadı sadece kontrol edin dedi. Kafası hafif morardı ve gece hep ağlayarak uyandı korktu çünkü tabi biz gözümüzü üstünden ayırmadık. Sizi anlıyorum insanın içi gidiyor içi. Eşimin tedbirsizliği neden oldu kemerini tam takamamış ama ağzımı açıp da bi şey diyemedim çünkü adam perişan oldu çocuktan daha fazla ağladı. Düşüren ben de olabilirdim annem de komşum da akrabam da. Bilinçli yapılan bir şey değil. Sadece insan daha tedbirli olmayı öğreniyor. Siz iyi olun o da iyi olacak. Geçmiş olsun yavruya🌸
alkilic Analist allah razı olsun size de büyük geçmiş olsun. bende kahroldum mahvoldum eşinizi çok iyi anlıyorum evet tecrübe oluyor insana çok şükür şuanlık iyi bende iyi olmaya çalışıyorum sadece o anı unutmak istiyorum küçücük bedeni nasıl düştü gözümün önünden gitmiyor o kısacık mesafedeki düşüşü
Sevgice26 alkilic geçmiş olsun canım benim kızım daha hastaneden çıkmadan küvezde dönmüş biliyomusun bebeğin dönüyo dikkat et dediler anlamadım ilk çıcuğumdu neyse hastane çıkış belgelerini imzalamak için kızımı kanepeye koydum kapının önüne çıktım hemşire geldi bebek nerde dedi içerde dedim ben sana bırakma demedimmi die bi bağırdı bana içeri koştuk kanepenin ucunda iki hareketlense düşecek hemde fayansın üstüne uzun lafın kısası beneklerin sağı solu belli olmuyo canım bin nasihat bir musubet demişler artık çok dikkat et yastık falan koy gerekirse yere yorgan ser yere koy kendinide suçlama daha me kazalar yaşayacaksınız rabbim korusun evlatlarımızı
Prens0205 Karagoz gerçekten bunu bir anne mi yazıyor karşınızdaki de yeni bir anne ve 2 aylık bebek düşebileceğini oda düşünmemiş dediğiniz gibi 4 aylık bebeğiniz daha yeni yeni kıpırdanmaya başlamış siz bildiğiniz anneyi suçlamışsınız üstüne daha fazla gitmek istemiyorum diye de hafifletmeye çalışıyorsunuz daha ne kadar üstüne gidebilirsiniz ki şu lafınız çok ama çok yanlış nasıl böyle bir şeye sebep olabilirsiniz ? Bilerek mi yapmış ya da 7 8 aylık dönen bir bebeği mi bırakmış hayır bu yorumunuzu baştan okuyun ve abartmayın sınır krizi de ağlama krizi de geçirmediniz yarın bir gün ne olacağını bilemezsiniz çocuklar sizin gözünüzün önünde bile düşebiliyor geçen gün oğlum düştü mesela 20 aylık yürüyor atlıyor zıplıyor yan yana oturuyoruz kendini öne attı düştü kafası sıyrıldı şimdi oturup ben buna nasıl sebep oldum diye suçlamam mi lazım kendimi ileri de bebeğinize ip bağlayın düşmesin düşerse sizde kendinizi atın bir yerden o zaman buna sebep olduğunuz için
Mom089 Karagoz diye cevap veriyorsunuz Ama siz de vakti zamanında bebeğin ağlama sesine kalkamıyormuşsunuz Biri size kalkmıyorsanız bebek yapmayın dese hoş mu 🤔
Mom089 Karagoz ilgilenesim tuttu valla Siz korkulu endişeli Bi annenin üzerine nasıl gidip can sıkıyorsanız bende bunu yapabilirim şuan 💁
Aselduhakorkmaz alkilic korkma canim benim bebegim 6 aylikti yataktan dustu yatagim normal yataga gore biraz yuksek basinida komidinin kosesine vurdu biraz agladi doktor genel olarak biseyi yok dedi sadece yaraya pansuman yapip gonderdi
MinnieMouse Karagoz zaten kahrolmus bi anneye boyle cumleler soylemek ne haddinize ne buyuk bi gaddarlik ya! Umarim yaptiginiz ayibin yanlisligin farkina varip bi daha hicbir anneye bu sekilde konusmazsiniz!!!