Karagoz ay ne kadar gereksiz konuşuyorsunuz! tamam en mükemmel anne sizsiniz. Hiç kimse böyle bir durumla karşılaşmak istemez ama olabiliyor. Ne yapsın kadıncağız şimdi? Kendini mi paralasın? Anne oldu diye hiçbir şey yapmasın mı? Annelikten önce o bir insan. Anne olumca robotlaşmıyor. Sizin gibi cahiller yüzünden kadınlar üzerinde bir baskı hissediyor ve her zaman yetersiz görüyorlar kendilerini. Mutlu çocuk yetiştirmenin ilk kuralı mutlu bir annenin varlığıdır. Öyle yemeden içmeden kesilmiş, sosyal hayatı sıfırlanmış, saçını süpürge etmiş kadınlar mutlu çocuk yetiştiremez. Hanımefendiyi de bolca kınamışsınız. Ama unutmayın kimse kınadığını yaşamadan ölmez.