Annebebek58 ben oğluma 20 günlükten itibaren veriyorum doktoruma da sordum onayladı gaz sancısına iyi gelir dedi ki zaten bende gaz sancısı için kullanmaya başladım. Elhamdülillah kesildi sancıları sadece arada bir ıkınıyor o kadar 😍 yani kendimde günde 1 lt içiyorum çok şükür zararından çok faydasını gördüm içinde milyon tane vitamin var bağışıklık guclendiriyormus🥳