ilosasel2010 Bizde klima var. Ama gece kapatıyprum. Oda 22 derecede kalıyor. Sadece atlet üstü 2.5 tog giydiriyorum. Sadece o aşırı soğuklarda pamuk içlik de giydirdim alt üst. Onun dışında sadece atlet ve uyku tulumu yetiyor. Havalar ısındıkça da 1.7 ye geçiş yapıyorum. Üstünü asla örtemiyorum. Tül bile örtsem kendini yırtarak uyanıyor nasıl anlıyorsa artık