3.5 aylik bi kızım var ve lc waikikinin 1.7 tog uyku tulumunu kullaniyoruz. Tulumun icine ust bluz alttada kilotlu corap şeklinde giydiriyorum uzerinede tek kat olacak şekilde battaniye örtüyorum. Geceleride 25 dereceye ayarlı evimiz.
sizde nasil üşüyorum mudur terliyor mudur yoksa iadel midir ben hala cozemedim de😂