Sueda1313 hayırlı olsun . Hiç üzme kendini 33+3 de 2170 gr doğum yaptım. 8 gün yoğun bakımda kaldı bebeğim. Taburcu olduğunda 1900 gr kadardı. Seni çok iyi anlıyorum. Eğer emziriyorsan en az 2 saatte bir emzir mutlaka. Süt kaliteni arttırmak İçin ceviz, tahin pekmez, dereotu , hoşaf gibi şeyler tüket kısa sürede toparlıcak sen bile inanamıcaksın. Emzirmiyorsan da mama ile desteklersin İnan hiç önemli değil. Sen moralini yüksek tutmaya çalış enerjin iyi olsun her durumda üstesinden gelirsiniz.❤️