Sueda1313 merhaba benimde bebeğim 2860 doğdu herkes kendi annem dahil sürekli zayıf küçük dedi durdu psikolojim bozuluyordu gerçekten zor bir durum. Aslında sağlıklıydı yanımdaydı emiyordu düşününce herşey çok güzeldi. Öncelikle bana bunu düşündüren herkesi gönderdim evden. Şuan haftaya 3 aylık olucaz 6.5 kilo civarında. Sadece anne sütü alıyor. Stres yapmayın bebikler hissediyorlar mutlu olsunlar büyür giderler. Yeni doğmuş başta sık uyandır bol emzir. Emmiyorsa canını sıkma toktur tabi çok uzun süre geçmediyse. 1 ay sonra nasıl büyüdüğüne inanamayacaksın küçük doğanlar daha çabuk toparlıyor. Anne mutlu bebek mutlu öyle düşün ❤️