Çok uyuyorsa sarılığı olabilir bi doktora gidin kan tahlili yaparlar.uyandırıp sık sık emzirirseniz sarılığı varsa o da geçer kilo almaya da başlar.ama doktora götürmelisin en koşa zamanda mutlaka sarılık var mi derecesi nedir öğrenmekte fayda var annesi. Sağlıkla büyüsün inşallah