Benim kızım 2650 doğdu 36 haftalık doğdu 2300 e düştü emzirdim ama çocuk sarılık olmuş biz doyuyor zannettik aptamil mama verdi doktor 2 ay toparladık kg sunu sonra kendi sütümle yetirdim çok şükür şuan 1.5 yaşına değicek hiç kafana takma ben çok taktım ama değmiyor üzüldüğünde kalıyorsun bebek dediğin hemen büyür kg alır sen sık sık emzir mama da ver bence kg toparlasın biraz